četvrtak, 26. siječnja 2012.

DIY post!

evogac,moj novi i prvi pravi post. sve je počelo ovako, dragi je kupio hrpu okvira za slike kad smo se uselili u novi stan ali još nismo imali pametnih fotki da stavimo u njih. <3 sad kad smo dobili bebu(danas stari tek mjesec dana <3 ) imamo fotkica,već su na izradi. <3 ali htijela sam malo "urediti" predivni plavi okvir. da znam,predivan je ali boja nam jednostavno ne paše uz dnevni boravak... pa ga odlučih pozlatiti!
evogac to je taj okvir! koristila sam zlatne listiće koje sam kupila u mulleru, ljepila sam ih sa specijalnim ljepilom za to(također kupljeno u mulleru). pomogli su mi i kistovi,jedan kojim sam nanosila ljepilo a drugi s kojima sam tapkala po listićima kad sa ih postavila na ljepilo. fotkala sam svaki korak posebno.
to je to za danas. pozdrav! xoxo amlee.

Broj komentara: 6:

  1. Super ideja :) I bravo za bebicu

    OdgovoriIzbriši
  2. ajme nemogu vjerovat tražim kako pozlatit nešto i onda nevezano uz to naiđem na ovaj post na tvom blogu

    dakle što misliš bili ovo "djelovalo" na srebrne kopče i dijelove torbi jer nemogu sa slike shvatit kakvi su zapravo ti listići. ako misliš da bi pliiz daj mi još koju informaciju kako ću nać listiće i koja je cijena!

    u svakom slučaju super blog od sad ga pratim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hej!
      ovako,moj dragi ih je kupio u mulleru a za cijena ti je 50-tak kn. dobiješ 10 tak listića(to ti je kao aluminijska folija samo puuuno tanje)
      listići su jako krhki i lako se kidaju pa moraš biti oprezna.
      najbolje je s njima raditi na papiru ali možeš i djelove torbe s njima pozlatiti samo moraš kasnije to prelakurati s bezbojnim lakom jer se bez njega također mogu oštetiti:)

      Izbriši
    2. Hvala puno na odgovoru pogledat ću i možda probat :D

      Izbriši
    3. nema na čemu,nadam se da će ti uspijeti:D

      Izbriši