ponedjeljak, 27. kolovoza 2012.

nekakvo risanje.




Hi!
Znam da sam vam post obećala još u subotu ali kao i obično -nisam stigla.
Fotke su bile tu ali nikako ih importirati u Lightroom... :P

Ovo nije još jedan outfit post.
Nadam se da nije bed.

Moji dečki,  neke skitnice (šala) i ja napokon smo išli crtati.
Zadnji put sam ovako crtala prije trudnoće i zaista sam se malo pogubila ali na kraju sam bila zadovoljna.
Žao mi je što nemam pofotkan gotov zid ali pala nam je noć i nismo mogli napraviti snimak.

Ne brinite, sve je legalno i dopušteno od strane stanara zgrade.
:)

Hope U like it!

Ljubim:*
Amlee

 

Broj komentara: 5:

  1. Ni ja nikad ništa ne stignem, pogotovo što se tiče kada-objaviti-post pitanja tako da te u potpunosti razumijem! Sin ti je prekrasan :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Divne slike;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    OdgovoriIzbriši
  3. fakat ste otkačeni...super!!

    A sinko je presladak...i ja imam jednog trogodišnjaka...fakat, najljepše što mi se dogodilo u životu i za koga bi život dala...

    puse..

    http://style-and-cookie.blogspot.com/2012/08/robinzon.html

    OdgovoriIzbriši
  4. genijalni ste!! :)
    a bebač je divan! <3

    OdgovoriIzbriši