četvrtak, 20. veljače 2014.

diy potato stamp + funny pillowcase


Hej!
Evo jednog novog projekića. Baš sam neki dan prekopavala ormar i našla sam par majičica koje već duugo nisam nosila. Od jedne obične bijele majice sam napravila jastučnicu. E sad, da jastučnica ne bude obična bijela morala sam ju malo dovest u red. :)

Potreban vam je-
krumpir
boja za tkaninu
nožić za linorez
olovka
pamučna tkanina



Prvo nacrtajte željeni oblik na polu krumpira, sa nožićem odstranite ostatak, barem 5mm dubine.
Prije "umakanja" u boju JAKO JE BITNO krumpir osušiti sa krpom da ne bude mokar jer bi se boja mogla razliti po tkanini.
Nakon toga štambiljanje može početi!



To onda izgleda ovako.




Nakon što sam to napravila stavila sam tkaninu na radijator da se boja brže osuši.

Za to vrijeme sam skupila svu moguću vunu koju sam imala i počela raditi cofleke.



Najjednostavniji i najbrži način za njihovu izradu je bio onaj- oko dva prsta.

Vunicu sam više puta namotala oko prsta, zatim sam uzela konopić dužine cca 20cm i provukla između prstiju da bih u sredini mogla zavezati čvrsti čvor i dobila oblik sličan mašnici.

Bolje da pogledate fotke, nije uopće komplicirano.



Zatim sam izrezala krajeve i to je to! 


I onda iglu, konac i škare u ruke!
Treba ih prišiti na jastučnicu i posao je gotov.
:)




I to je to!
Čitamo se uskoro,

Amlee


Nema komentara:

Objavi komentar