subota, 28. ožujka 2015.

inspiration

Bok ljudi!

Evo, danas vam ponovo donosim malo inspiracije.
Izabrala sam za vas jednostavne diy projektiće koje će osvježiti vaš životni prostor.
I nemojte mi zamjeriti što uoči Uskrsa ne stavljam jaja, piliće i zečeke.
Nisam mala od ukrašavanja jaja, to bi uvijek moja mama radila pa ću joj i ove godine ukrasti par pisanica
a nisam ni ljubitelj pilića i zečića za Uskrs.

But peace and love i pogledajte što sam danas pripremila za vas,

:)



1.- Najjednostavnija diy vješalica na svijetu :D definitivno ću ju napraviti! Pogledajte kako ju je napravila Geneva, autorica bloga A pair & a spare.

2.- Ovaj ukras za zid napravljen od šarenih pompoma mi je genijalan, pogotovo sad uoči Uskrsa.
Pogledajte kako na Sugar & cloth.

3.- Tko još doma ima zemaljski globus taj je totalno OUT :P
 Ma zafrkavam se :)
ali ozbiljno vas pitam, nije li ovaj Mjesec genijalan?!  Pogledajte koliko ga je jednostavno napraviti ovdje.

4.- Presladak i jednostavan stolić, preporučujem da zaposlite nekog frajera za ovo, ali i ne morate ;)
Upute za izradu pronađite ovdje.

5.- i zadnje se možda ne uklapa u ovaj popis ali sam morala podijeliti s vama!
Kako osvježiti običnu traper jaknu pogledajte ovdje. Toliko chic i jednostavna ideja!
 Traper jakne su definitivno postale neizostavan komad odjeće ovog proljeća.




Nema komentara:

Objavi komentar