četvrtak, 16. siječnja 2014.

Broš.


Skužila sam nešto.
Nemam niti jednu ogrlicu.
Sve koje sam imala sam rastavila i sada su nešto drugo. Ili čekaju da postanu nešto drugo.

I tako sam ja skontala kako zapravo baš i ne volim ogrlice u zadnje vrijeme, da bih radije nosila broševe. 
 Pa sam jedan napravila.
:D


Vrlo je jednostavno.

Sve što sam trebala su:

Cirkoni u raznim oblicima,
Prozirna čvršća plastiča folija  ( ja sam koristila prozirni plastični stolnjak),
Čvršća pločica,
Iglica za broš,
Škare,
Vruće ljepilo.

 


Prvo sam svoje cirkončiće složila u željeni oblik i zaljepila ih na komadić prozirne folije.
Folija ih lijepo sve drži na mjestu pa sam po tom obliku na komadić bakrene pločice nacrtala i zatim izrezala šablonu broša.
p.s. Moja bakrena bločica je dosta tanka pa sam ju mogla rezati škarama, dakle možete koristiti i komadić lima ili nešto slično.






Sa vrućim ljepilom sam spojila cirkone sa bakrenom podlogom.




Na poleđinu sam stavila još malo ljepila i zaljepila iglu.






Prejednostavno, jelda?
Na kraju to izgleda ovako...

:D



Pusam vas!

Amlee

1 komentar: