utorak, 21. siječnja 2014.

chalkboard


Hej!

Evo jednog vrlo jednostavnog DIY projekta.

Za 40-tak kuna (Bauhaus) sam kupila boju za ploču kojom mogu bojati gotovo sve.
Jednom kad se osuši na nju možete pisati s kredom i brisati.
Pladanj bez problema može pod toplu vodu, boja se ne skida.

Osim ovog vintage pladnja, kojeg sam se danas igrom slučaja dokopala, obojila sam i Vitin kutak za igranje.

Nema tu nikakve filozofije, zato neću puno pisati.
Treba vam samo boja, kist i ideja! 
:D

Igrajte se i vi!

Pusa,

Amlee



3 komentara:

  1. Odlicna ideja zaista! Posebno ovo za zid <3 Uvijek sam kao mala voljela sarati po zidovima...da su moji znali da ovo postoji davno bi prestali placati krecenje iznova i iznova,,, :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicno! I ja sam napravila 'chalkboard' zid u kuhinji i obozavam cackati po njemu :D

    OdgovoriIzbriši
  3. predobroo :) sviđa mi se kutak za Vita :) a posebno mi je divan onaj broš u prethodnom postu..prava kreativna duša si. xx

    OdgovoriIzbriši