utorak, 21. travnja 2015.

4 elementa




Ponekad ni sama ne znam kako početi.
Stalno imam nešto na umu, stalno se neke ideje motaju po glavi, bilježnica u koju sve zapisujem je već dobrano popunjena.
Ali kod mene je problem početi. Ne početi raditi nego početi pisati.

Oduvijek borim borbu sa izražavanjem (khm khm- moj muž najbolje zna o čemu govorim) pa mi zato ovo piskaranje oduzima najviše vremena.
Tada moram sve svoje misli svesti u rečenicu.
Vjerujte mi, mučim se. 
Ja bih samo plesala,
pa vi probajte dešifirat što time hoću reći. :P .

Znam, zabrijala sam.

 Poanta priče je ta da sam htjela  kroz jedan post proći kroz više trendova, više materijala, više elemenata.
Elementi koji sami za sebe odlično funkcioniraju a u kombinaciji s drugim daju neki sklad.
Neku savršenost u svojoj nesavršenosti.

Nazvala sam ih Četiri elementa.
Četiri teksture, četiri uzorka koje savršeno pristaju jedna uz drugu.
Četiri nepogrešive kombinacije.

Ponovo taj savršeni skandinavski dizajn, prirodni materijali, čiste linije i najvažnije od svega- toplina.

Vjerujte mi,
dugo mi je trebalo da ovo napišem.
Možda kompiciram i vjerojatno sam sve to mogla napisati puno jednostavije, par rečenica blablabla.

Ali to nisam ja.

Ovo sam ja,
komplicirana a opet jednostavna.

Kao ova četiri mušketira.





















source/pinterest




Nema komentara:

Objavi komentar