subota, 11. travnja 2015.

inspiration 4

Bok!

Malo sam napravila pauzu od postanja zbog nekih drugih projekata sa strane.
Ideje mi vrve po glavi a vremena je malo za sve.
Mislim da ću vam se nekako iskupiti, uskoro ću vam predstaviti na čemu trenutačno radim, nadam se da ćete biti uzbuđeni kao ja! :D

Pripremamo nekoliko stvari a osim toga u planu nam je sve diy projekte koje radimo za blog predstaviti kroz video.

*Pa ako imate vremena i volje ostavite nam feedback jer nas zanima što mislite o tome da uz fotke imamo i videom popraćeno sve što radimo za blog.*

Za danas sam pripremila par diy ideja koje sam za vas pronašla.

Na dnu su vam linkići pa šorajte :P
I čitamo se uskoro, ovaj vikend radim za blog( konačno!) 


Ljubim vas sve, koliko god da vas ima ;)


Ema







1, 2, 3, 4, 5


2 komentara:

  1. Odabir je odličan, a i ideja o video uradcima! Veselim im se! :)

    OdgovoriIzbriši