ponedjeljak, 2. veljače 2015.

brzinski paspartu

Hej!
Moram ovo podjeliti s vama!
Već danima razmišljamo kako moramo početi razvijati fotke jer sam se samo nagomilavaju na eksternim hardovima. :)
Danas sam pronašla jednu suprugovu fotografiju iz davne (uh, davne :P ) 2010. godine.

Normalno, bila mi je premalena za okvir koji sam imala i nije mi se dalo mjeriti i rezati paspartu pa sam smislila najjednostavniji i meni osobno puno ljepšni način kako izraditi paspartu.

Sve što mi je trebalo je bijela akrilna boja, malo ljepljive trake, skalpel i okvir za slike.

Nisam fotografirala korak po korak jer je prejednostavno.

Dakle, izmjerila sam širinu paspartua i zaljepila sam traku na sredinu stakla od okvira ( traka je bila veličine moje fotke) i onda sam akril nanjela na rubove stakla tako da imitira papirnati paspartu.

U akrilnu boju NISAM dodavala vode jer sam htijela da boja bude gusta i da se vide potezi kista.

Osušila sam staklo s fenom i to je to!

Jako jednostavno i efektno!


Amlee




1 komentar: