četvrtak, 5. veljače 2015.

Kako da ovo nazovem.... kućni informacijski centar :)






Evo me opet!

Ovih dana sam intenzivnije produktivna nego inače.
Imam doma hrpu ne iskorištenih stvari koje mi već polako smetaju.
Već nekoliko mjeseci imam slikarsko platno koje zjapi prazno, satni mehanizam, ostatak boje za ploču i konačno sam odlučila što ću s njima!
  
Potreban nam je sat u predsoblju ( kad se obuvam za van volim znati koliko kasnim :P),
a i trebam konačno nabaviti kalendar,
a trebam i mjesta za pisati poruke i podsjetnike.

I tako je nastalo ovo čudo koje sam nazvala- kućni informacijski centar.

Počela sam sa kalendarom kojega sam sama napravila u photoshopu ( potrudi se i ti, zabavno je!)

Obojila sam slikarsko platno u crnu boju za ploču koju sam koristila i ovdje.
Mehanizam za sat sa kazaljkama sam odvalila iz jednog sata koji je bio ružan al je radio super, malo sam ga "osvježila" tako da sam na njega nanjela prvo ljepilo za decoupage i onda zlatne ukrasne listiće.



Kad se boja na platnu osušila nacrtala sam kružni oblik sa bijelom bojicom i poslužila sam se kutijicom za cd-e koja mi je bila taman veličine za sat.
 



U sredinu kruga sam pažljivo(!) izbušila rupicu kroz kojeg će proći moj mehanizam za sat, na kojeg ću postaviti kazaljke.
Ostatak platna koji viri oko rupice morate odrezati jer bi kazaljke mogle zapinjati.



Sa bijelom akrinom bojom sam napisala brojeve na satu i malo ga ukrasila da se bolje vidi a ispod sata  sam napravila mjesto za pisanje porukica.

Isprintala sam kalendar i pričvrstila ga pribadačama. 

I to je to, za ovo mi je trebalo jedno 45 min. 

Jednostavno je i slatko :)




Do čitanja!


Ema


Nema komentara:

Objavi komentar